neděle 13. července 2014

Pikkukylän löytö

Tein raskasta duunia ja yleensä päivät venyivät 12 tuntisiksi. Ei siinä ollut sijaa parisuhteelle tai sen miettimiselle. Vapaa-aikani vietin harrastusteni parissa ja tähän järjestelyyn olin ihan tyytyväinen. Tarpeet ne tietysti oli minullakin ja sen kertoi yleensä iltaisin housuissa puristava kanki. Miten sitten tällainen 37v kaveri purkaa paineensa, jos nyt muutakin kuin naista haluaa? Täällä maalla ei "herkkuja" tai "keltaisia ruusuja" ole. On vain kylän ainoa kapakka joka tanssiravintolanakin tunnetaan. Yrittänyttä ei laiteta. Ei auttanut muu kuin vetää ne parhaat farkut päälle, bootsit jalkaan ja puhdas t-paita niskaan ja lähteä kohden tulta.

En ole koskaan baareissa viihtynyt. Melkein voisin sanoa, etten aivan täydellisesti muistanut tämänkään kylän kapakan sisustusta. Ei tuntenut henkilökuntakaan minua, kun tarjoilija ehti tiskillä olutta kaataessaan kysymään olenko lomalaisia. Naurahdin ja vastasin olleeni lomalainen tässä kylässä jo viimeiset 7 vuotta. Käännyin jakkaralla istumaan kasvot baarin puolelle päin ja join oluttani. Ei kai sitä muuta voinut kuin odottaa ja toivoa. Pian viereeni tiskille tuli tilaamaan juotavaa noin 45-50 -vuotias mies. Hänellä oli ruskehtava tukka jossa jo näkyi harmaata, mutta ryhti oli suora. Hän tilasi olutta ja katsahti minuun päin. Hän oli vartaloltaan jämäkkä. Ei millään muotoa lihava joskaan ei lihaksikaskaan. "Panisin" ajattelin mielessäni ja hymyilin tuoppiini.

"Et taida olla täältä päin. En ainakaan ennen ole sinua nähnyt" mies sanoi kääntyen minuun päin. Hän tyrkkäsi kätensä eteen ja sanoi "Pekka". Vastasin jämäkkään puristukseen "Markku". Kerroin asuneeni täällä jo aikani ja työskenteleväni viereisellä terästehtaalla. Pekka oli prikaatin majuri. Hän kertoi olevansa naimisissa jolloin mielessäni laskeskelin jo hävinneeni koko homman. Kerroin etten seurustellut. "Miten voi tuollainen mies jäädä ilman vaimoa?" Pekka nauroi taputtaen selkääni. "Kai sitä sinullakin tarpeet on, mites niiden kanssa?" Pekka sanoi ja nauroi jälleen. "No, silloin tullaan tänne baariin" vastasin hymyillen. Huomasin Pekan katseesta, että hän mittaili minua, yrittäen selvästi selvittää mikä olin miehiäni.

"No, kaikki vapaa-aika sulla taitaa mennä puntilla" hän sanoi lopulta. Katsoin itseäni, niin kuin huomaisin vartaloni ensimmäistä kertaa. Kyllä, olihan tuota lihasta ihan kiitettävästi. Puntilla käynti oli varmaan ainoa asia minkä töitten jälkeen tein. Sitä rataa oli elämäni nyt pyörinyt viimeiset 2 vuotta. "On miehellä kunnon hartiat" Pekka naurahti ja puristi niskojani.

Jotain Pekassa ja hänen käytöksessään oli, joka minulle viestitti että tässä on mahdollinen pano. Mutta vuodet pienessä kylässä oli tehneet minustakin varovaisen ja tuon tyylin mukaisesti pyrin pyörtämään sellaiset vaikutelmat kokonaan. Tässä kylässä kukaan ei ollut homo, kaikkein vähiten perheellinen majuri. Olimme varmaan keskellä neljänsiä tuoppeja kun Risto kysyi uudelleen minun "tarpeiden" tyydyttämisestäni. "Sanoit tällaisten baarien olevan sitä varten. Onko onnistanut?" hän kysyi nojaten kyynärpäillään tiskiin. "No, en nyt menisi kehumaan" sanoin. "Sinä se oot vähäpuheinen mies, mutta kunnollinen sellainen" Pekka nauroi ja paiskasi kädellään reittäni. Käsi ei siitä noussut. Pekka otti naurahdellen tuopistaan, mutta käsi pysyi reidelläni. Katsoin Pekkaa suoraan silmiin. Pekan nauru oli jo sulanut oluen mukana ja hän katsoi minua vakavoituneena takaisin. Käsi edelleen reidelläni. Sekunnit olivat pitkiä ja sitten hän veti kätensä pois ja katsahti nopeasti ympärilleen. Ei baarissa ollut montakaan ihmistä ja ne vähätkin olivat umpi tunnelissa. Biljardi pöydän luona joukko nuoria poikia pelasi tyttöjen katsellessa ja taustalla soi Agents ja Jorma. Pekka tuijotti tuoppinsa pohjaa. Nyt vuorostani minä puristin hänen polveaan. Pekka antoi asialle hiljaisen hyväksynnän.

"Mulla on kämppä tässä lähellä.." sanoin hiljaa. Pekka nyökkäsi. Nousimme lähtemään. Olin hieman pyörryksissä koko asetelmasta enkä oikein uskonut vieläkään tätä todeksi. Päästyämme ulos kävelimme hiljaisina kylän raitilta kotiin päin. "Tästä pellon poikki pääsee nopeammin, saattaa vain hieman kengät likaantua" sanoin ykskantaan ja osoitin peltoa, jonka keskellä seisoi vino lato. Lähdimme ylittämään peltoa. Onneksi oli kuiva syksy eikä sänkipellon pohja ollut mutainen. Ladon kohdalla Pekka pysähtyi. "Mennään tonne." Hän ehdotti. Lato oli tyhjä, lukuun ottamatta pientä kasaa heiniä sen pohjalla. Pekka seisoi ladon keskellä ja katseli ympärilleen. Täyden kuun tarjoama valo paistoi väljän ladon seinistä sisään mahdollistaen edes jonkinlaisen näkyvyyden. "Niin, tuota..mitäs nyt?" Pekka sanoi raapien päätään. Menin Pekan luo. "Katotaan mihin päädytään" Sanoin. Pujotin käteni Pekan takin alle ja kiedoin ne hänen vyötärönsä ympärille. Pekan kädet hakeutuivat takapuoleni päälle. Pekka tuoksui..miehelle. Partavedelle ja miehelle. Kuulin Pekan hengityksen, joka oli nopeutunut kiihkosta. Huuleni etsivät hänen huulensa ja suutelin häntä rajusti.

"Vittu mä oon kovana" kähisin Pekan korvaan. Vein hänen kätensä etumukselleni, joka tuntui repeävän ulos farkuista hetkenä minä hyvänsä. Pekka alkoi laskeutua polvilleen. Tunsin hänen kädet aukaisemassa nappeja ja sitten kaivamassa kulliani esiin alushousuistani. Pekka otti kullini suuhunsa. Olin valmis tulemaan jo siitä. Hitaasti Pekka imi kulliani yrittäen sovittaa sitä kokonaan suuhunsa. Päästyään jyvälle, Pekka alkoi runkata kulliani suullaan nopeammin. Oli minun vuoro huohottaa. Tätä olin kaivannut. Olin niin kiimassa, että aloin työntää kulliani vasten Pekan kasvoja. "Ota se kokonaan, ota se syvälle..aah!" sanoin Pekan kakoessa. Halusin nussia. Halusin nussia nyt. Vedin kullini Pekan suusta ja polvistuin myös. Suutelin Pekkaa ja samalla vedin hänen vyötään auki. Vedin kerralla hänen housunsa polviin ja käänsin hänet selin itseeni. Sylkäisin käteeni ja etsin reiän. "Mä en oo aikasemmin.." Pekka aloitti huohottaen. "Älä huoli, mä oon hellä" sanoin. Tartuin kulliini ja aloin raivata tietäni Pekan anaaliin. Pekka jännittyi tietenkin kauttaaltaan. Hetken sain tehdä töitä, ennen kuin kullini kärki pääsi sisään. Pekka karjahti, mutta tukahdutti huutonsa nyrkkiinsä jota nyt puri. Aloin työntää vartta sisään. Hitaasti. "Älä jännitä, kohta se tekee jo hyvää" kähisin Pekan korvaan. Lopulta olin kokonaan sisällä Pekan suolessa. Kumarruin Pekan ylle ja painoin otsani hänen niskaansa. Kietouduin koko vartalollani vasten hänen selkäänsä ja haistelin tuota huumaavaa miehen tuoksua. Kiimani vain yltyi. Aloitin hitaat työnnöt. Jokaisella työnnöllä Pekka voihkaisi hieman. Kivusta, mutta äänessä oli selkeästi enemmän nautintoa. Kiihdytin vauhtia. "Tuntuuko tää hyvältä?" kuiskasin hänen korvaansa. "Kylläh, älä vaan lopeta" Pekka mumisi ja oli selvästi päässyt jo nautinnon puolelle. Lisää vauhtia. Pallini paukahtivat jokaisella sisäänmenolla Pekan pakaroita vasten, päästäen ilmoille irstaan äänilisänsä hikiseen urakkaan.

Kiedoin käteni Pekan kainaloiden alta ja ristin ne hänen niskan taakse. Nyt nussittiin. Pekka karjahteli ääneen anellen minua nussimaan lisää. Lisää. Lantioni paukutti vasten Pekkaa ja tunsin pian tulevani. Viimeinen raju työntö ja räjähdin. Kullini sylki lastia lastin perään syvälle Pekan perseeseen. Karjuin ääneen ja purin hampaani Pekan olkapäähän. Hetken luulin jo menettäväni tajun, kunnes havahduin Pekan vetäessä kuumaa vartaloani syliinsä ja pyyhkien hikeä otsaltani. Huomasin hampaan jäljet Pekan olassa, jotka olivat jo tumman punertavat. "Sori hei..mä vaan jotenkin villiinnyin.." sopersin väsyneenä. "Äh, älä siitä murehdi" Pekka kuiskasi. "Sut pitää saada kans tulemaan. ootas.." jatkoin ja aloin kurottautua Pekan kullille. "Rauhotus ny" Pekka naurahti " Ihan tiedoks vaan, että multa sattu tulemaan jo kauan ennen sua..ei mua oo koskaan naitu näin hyvin" hän sanoi ja veti minut uudelleen itseään vasten. "Nyt levätään..jaksetaan sitten taas uudelleen" hän kuiskasi.

Žádné komentáře:

Okomentovat